Hmm..

Nu skall jag snart duscha, haft en tråkig dag idag, var hemma från skolan för jag mådde inte så bra, hade huvudvärk m.m! Men det stoppade mig inte! Gick ut med Meia först och sen Marabou sedan! Sen åkte jag in t stan me pappa för han skola fixa en sak! Och sen drog jag mig t stallet o red Luna! Red henne ute idag på ängen och hon gick fint fin! Jag har ej kunnat och orkat blogga idag för haft sån huvudvärk' men så kommer det vara på bloggen, skall försöka taigen de jag missat så jag bloggar lite oftare! Skall "kanske" byta t nattstad, så de blir nog bra, kommer såklart fortfarande ha kvar denna bloggen då jag kanske ångrar mig med nattstad! Men skall duscha nu och sen fixa lite med bloggen! Hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback