Ludde!

Min pojk! Nu har jag haft dig i ca 4 år och du blivit gammal o trött sen du var pigg o lycklig kille! Jag har verkligen uppskattat den tiden jag haft med dig, du är underbar! Men nu är du snart på andra sidan, du ligger i ditt hus och är snart borta du ser snart inget för du kan snart inte öppna dina ögon, du känner att det är dags, jag är lycklig att du inte har ont av att gå bort nu, du bara är gammal nu! Jag kollade till dig nyss då du låg med halva kroppen utanför ditt lilla hus.. Jag trodde du gått bort men så tittade jag till dig men du låg där o kollade på mig och du sa att snart finns jag inte mer! Tårarna rinner som flodar ner för mina ögon! Jag älskar denna hamstern så otroligt mycket, vissa säger att man kan inte älska ett sånt litet djur men de kan man! Skiter i vad ni säger, jag tycker vad jag tycker och nu går det inte att ändra på! Kärleken kommer alltid finnas kvar vid denna killen! Älskar sig för en gång till!❤❤❤❤ saknar sig redan! Nu har jag bara Liva kvar som jag skall verkligen utnyttja denna tiden som jag gjorde med dig gubben! ❤❤ klarar inte av att skiva mer för tårarna rinner så otroligt, det finns mycket mer jag vill berätta men klarar inte mer, fina pojken min!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback