Plugg+tv!

Nu sitter jag o pluggar! Pluggar franska och engelska som jag INTE har så lätt för som jag har med andra ämnen... Hehe.. Idag har jag varit i skolan och vi hade frilufsdag, jättekul^^ då valde jag ridning.. Och sen tydligen skulle man ha Friskis och Svettis efter som jag inte viste+ att jag kunde vara med på för jag har typ kraschat mitt knä.. Jätte kul efter en "olycka" fick några^^ kilo över knäet, bekvämt! Sedan åkte jag hem o chillade lite, gick ut o gick och den ute med hunden! Skoj! Och nu sitter jag o pluggar. Imorgon åker jag t stallet efter skolan o rider Luna! Kanske på gramanen' så hon blir lite mer mjukare o så, för det skall tydligen vara bra har min gamla ridlärare sagt! Hon går mycket bra på graman och snodd och är mer arbetsvillig! Att hon vill lära sig, det känns bra!:) men nu skall jag plugga! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback