Nu vinner du detta!!

tjo, nu kollar man på x factor men tar en paus från det och kollar in bloggen lite!! idag var vi i skolan och var lite kul att vi bara var 6 st i klassen och JAG ensam tjej i klassen med 5 killar inte kul de direkt och bara 4 st på engelska lektionen. Sen så tog jag bussen hem och sen bara chillade, åkte in till stan och shoppade lite smått! Sen hem, kollade på " Bastian " på SVT så jäkla bra !! Kan inte sluta kolla på den!! Och nu sitter vi och myser framför x faktor med pizza och gott! Imorn träning inför julshowen. Kadrilj, hundparad, ponnyrace och mycket mera kom och kolla på sömdag kl 17.00 på Strömstad Ridklubb skulle vara skoj!! ISAK DU MÅSTE VINNA DETTA!

Kommentarer
Ella säger:

Hej,
Jättefin blogg :)
Rider du ofta?
Klicka gärna in på min blogg när du får tid :)

Svar: Jag rider ungefär 4-5 gånger i veckan! :)
Madeleine Skär......

2012-12-09 | 23:25:15
Bloggadress: http://teametella.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback