Som ni ser här...

Som alla märkt så har jag inte bloggar på länge! Det är för jag haft så fullt upp med all ridning och så, jag har inte häller kommit år sopen på mobilen så det är därför också! Jag skallar så grymt mycket men det får ni tävla när ni läser min blogg! Ibland kan det bra lite uppehåll me bloggen och så. Här om dagen hade vi julshow och det gi k väl ganska bra... Förutom när vi hade stafett hoppning då blev det lite för snabbt i kurvan så jag ramlade av med det gick bra! Igår på lektionen så hoppade vi och jag hade Vessa ( en ny av favoriterna! ) och för att kunna hoppat 4 gången i sitt liv så var hon jätte duktig!!!!! Så efter när vi skrittade av så sa Ida att hon ville att jag skulle rid henne alla onsdagar och helger! Hoppa, rida bommar och bara rida dressyr!! Så klar kan jag det , så imorn det jag till stallet och rider lite bommar tror jag så får vi träna lite på de! Hon ville att jag typ skulle rida henne för att hon ville någon som kan rida henne så bra! Och jag har ridit henne mest där och så, så nu blire nog lite flera bilder på henne! Hon e en liten svart storhäst och är mästare på att bocka och sparka bakut hahaha! En som heter Karin skulle rida henne men hon han inte hoppa innan hon fick en spricka i hela lillfingret! Ajj, inte bra! :/ idag var det chill dag i skolan, efter skolan gjorde jag och några andra i klassen prov och det gick inte så bra som jag hade tänkt mig... Men hoppas jag inte behöver göra om det iallafall! Men hörs mer sen kanske👍 fina Luna gillar gran!! Hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback