Tjena Bloggen!

Haters ------>
Nu sitter man och kollar lite bloggar och kollade lite på en som heter Lisa och hennes blogg....
Så såg jag ett inlägg där hon skriver om att det varit någon som kommenterat " Du! Vessa är min så passa dig " Ja, Jag vet att jag inte borde lägga i mig i detta men jag vill ju bara säga vad jag tycker! Som jag tycker är det ju inte äöverdrivet men det är väll inte så stor gräj att det är någon som skriver de! Hände på minblogg med fast på privat meddelande eftersom den personen som skrev det på Lisas blogg typ upptäckte de och så ville säkert hon/han att det inte skulle hända samma sak på min blogg! Jag tycker själv det är omoget av den personen som skrivit men jag sprider inte detta genom bloggen och så! Det kan bli värre om det är någon anna som kommenterar något värre än de! JAg vill inte att det skall hända dig något känner dig inte väl Lisa men alla som bloggar eller har blogg o så skall inte behöva vara med om detta! Det är sånt skit, bara skit i det oh gör saken inte större!! Allt kan bli bättre
Vänner som tror!

Vänner som tror något, tillexempel att dem är bästa vänner eller så! Jag vil inte vara tycken eller så men bara för man skriver att till exempel " Jag är så glad att jag har er älskar er grymt mycket ....... " Och sen så ser en som man har sagt till att du är min bästa vän, älskar dig! Det behöver inte betyda att du är bästavän! Såklart ni kan vara bästavänner men det är inte alltid man säger upp namnen på alla som man gillar och vill/har sopm bästa vän! 
Jag har så otroligt många vänner och bästa vänner men jag skriver inte alla och dom accepterar det o behöver inte kommentera " Men var inte jag din bästa vän ? " Jo, klart men jag skriver inte alla namnen ! Det kan vara lite olämpligt att skriva det på kommentar på dens blogg så alla ser. Skriv det häller på privat på facebook, sms eller annat så det är bara den som det är till ser det ! Det finns ju klart något som kallas "rykten" och det är något som sprids lätt från bloggar. Som Nellie B kan inte alltid ha det lätt, hon får säkert massa sånna kommentarer o sms men hon tar iaf inte upp allt oh gör väsrta paroid av den! Är det något man vill prata om till den personen så prata f2f eller privat! Det finns alltid  falska och äkta vänner! Dom som just DU vill ha som bästa vän eller närmaste så är det också DU som bestämmer vem du vill ha i ditt liv!!!! Låt inte allt gå ut på bloggen eller annat. '
 
Jag kanske inte känner er som läser detta och varit med om det ! Men om du varit med o det så finns det alltid en lösning, det finns nära vänner, familj som stöttar en och om man värkligen vill vara för sig själv ett tag så är djuren där alltid! Jag har varit med om detta flera gånger och då har jag alltid blivit stöttad av mina närmaste kompisar och fin familj! Lisa är värkligen en tjej som vågar och årkar stå för det som händeri hennes liv nu ! Läs hennes blogg den REKOMENDERAR jag verkligen, klicka HÄÄRdå!! ;)
 
 

Kommentarer
Frida :* säger:

words gmn<3

Svar: <3
MadeleineSkärström

2013-01-02 | 16:41:50
Bloggadress: http://fridanydal.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback