Tjoo!

Tjena bloggen! Nyss gjort klart en uppgift som skulle varit inlämnad för typ en vecka sen så de är nog bara o skicka den, idag var jag i skolan, sen tog jag bussen hem och bara chillade! Som sagt pluggade! Tänkt det skulle vara prov idag så jag var uppe jätte länge för att plugga till provet men så klart var det inte idag.... störande.... Tänkte ååå äntligen så skall jag få ha det gjort men nej nej HAHA!!
Imorn blire skolan sen åka hem så följer ´Frida med och vi kollar vad vi skall ha på oss på julshowen till hundparaden då jag skall ha Meia och Frida Maria! Sen drar vi till stallet och tränar på kadriljen med några andra som skall vara med! :) Men nu skall jag äta hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback