Jag är så grymt ledsen!

Så sjukt ledsen att det inte kommit något inlägg på flera dagar nu... Haft mycket med hästarna och plugget, går " långa " dagar ni i skolan och desto högre upp man kommer desto mer och svårare läxor! Skall försöka satsa mer på skolan no eftersom jag tycker ponnysarna kommer före skola... Men såklart tycker inte mammi de så!! Jag måste satsa mycket på skolan o pluggandes eftersom jag har 5 år kvar i skolan och alltså vill kunna välja de gymnasium "Jag " vill gå! Kommer upp minst ett update per dag så var inte rädda att detta skall hända igen!!!!!!! Jag lovar så grymt mycket. Imorn bilre pluggandet som inte ens börjat på några prov som skall lämnas in på måndag och onsdag! Detta känns inte bra!! Kanske drar till stallet eller hänger med nån kååmpis i stan men mer update kommer dag efter dag my babe'sssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback