Jaha..;)

No inlägg,sorry men han inte lägga upp något inlägg igår! Men iallafall, nu blide snart att ta på sig kläderna så drar jag ib till stan och hämtar mitt röda schabrak och två ridtäcken som han varit och blivit broderade! Kommer nog bild.
Men ändå sen efter vi hämtat det så drar jag till stallet och rider Danny!:D underbar ponny tyvärr är han till salu så om nån av er söker en brun D-ponny kontakta mig!! Eller gå in på hästnet-Strömstad-en D-ponny som blir löshoppad! Han e UNDERBAR! Hjälpare Natalie med han eftersom hon inte vill och kan ha han längre:( om jag hade pengar skulle jag köpt han!
I stallet blir det nog o fixa med Luna tills imorn ( KM! ) bäästa!!
Fick ett sms av Frida och få skrev hon att hon såg Jordy ( hennes favorit ) på HÄSTNET + Isac :'( + Bravie :( men eftersom Isac och Jordy varit såpas länge så är det dags för dom att komma till privatägare som gillar att mysa och vara i stallet! Bravie behöver en o samma ryttare eftersom han e bäst så! Om någon liten tjej/kille söker en vit liten B-ponny är det något för er som vill lära er mer! Jag har gått igenom tiden med Isac så länge, tävlat bohuscupen och Pay&Jump med han och han hoppar som en gud över hindrena! Han söker en ryttare som gillar och tävla och hoppa! Jordy har jag inte ridit så länge men det har Frida eftersom hon ridit han nästan 24-7 så betyder han väldigt mycket för henne så detta kommer bli svårt när han åker! Jordy är en D-ponny som älskar att hoppa han hoppar det man styr han på! Snäll i alla hanteringar och vill säkert komma till en ryttare som gillar att tävla och mysa, rida ut på skogsturer o allt möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback