Men förlåt!

Eftersom jag inte bloggat på någon dag de e därför jag inte har min mobil så då kan jag inte
gå in på bloggen, årkar inte häller ta fram datorn eller så, så det blir nog inget inläg eller inte så, iaf tills
jag får tillbaka min mobil! Idag var det underbart, jag var i skolan först och gick till 20 i 4! Sen tog jag bussen
hem och käkade sen drog jag t stallet vid 6 och fixade med danny o red han. Den skiten gick superfint lilla
gubben då! Imorn blire spökkväll på stallet med teamet BUS, kommert typ skita på mig eftersom vi skall se på skräckfilm först och sen kl 12 skall vi gå ut på spökrunda i de blöta terrängen haha! Skall ändå bli skitkul:D
Gammal bild sen 2011! Då vi hade de undebara valparna!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback