Tjen mitt bena!

TJo bloggen! nu sitte man och pluggar så att huvudet spräängs!! Nej men har prov till veckan och 4 ämnen som jag måste plugga i inte idrekt så roligt!! ;) Men så är det när man går på högstadiet, hästarna får vänta.
Igår var jag i stallet red baebacka ut på Luna med Frida och Elin!! Hade gryymt kul, sen efter det så tog vi kort på ponnysarna ( Jordy och Luna ) Fíina kort blev det allt!!! Sen efter stallet åkte vi hem t frida och hade myskväll, med pizza och gott. Vi såg på " WarHorse " Den var så GRYYYMT bra!!! REKOMENDERAS ****! Så sov jag över och nu är idag, såg på massa random filmer men var ju mest inne i våra mobiler..... rekomenderas inte... " haha "Och nu sitter jag här på rummet och ja, chillar! VIsar lite bilder sen igår! Hoppas ni gillar det allt :*
Glöm inte att kolla in hennes blogg! www.fridanydal.blogspot.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback