Tjena!

Idag var jag ej i skolan pågrund av feber... Så idag blev jag hundpassare och det gick super!!! Lilla Mozart är liten svart bitig pudel! Vet inte om jag kommer till skolan imorn heller får se, men de märker vi! Idag kom det några o kollade på Jordy och Frida var jätte ledsen, men som tur kastade han av hon som provred så dem ville inte ha han! Men så såg jag idag på hästnet och såg att Isacs annons var borta och börjar undra om de någon som ringt eller skall köpa han, så nu hoppas jag att de är samma som dem gjort med Bravi, dom skall inte sälja han men svårt att ha rätt att Isac inte skall sälja för att han har varit på våran ridskola länge nog...:( Har sån ångest pågrund av att jag inte varit uppe hos Billy på länge så hoppas allt är bra med han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback