Hemma efter en lång dag ibstallet + vara med bästa!

Nu har man ätit klart och är redo för att lägga sig efter en rolig dag i stallet, åkte t stallet vid 10 sen kom jag hem vid 5 och käka sen drog jag in t stan för att träffa Moa! Skulle kollat på fotbollen men det var INSTÄLLT! Pågrund av att det regnade så få tog vi en sväng tunt stan och sen gick hem till Moa o chillar lite, pratade om allt genom himmel o jord! ;) kul man kan ha! På lägret gick Luna super bra! Bästa ponny hoppade som en gud över hindrena och var värkligen bästa bästa idag! Imorn blire same time with the stale! Super! Markarbete med bommar första passet och sen hoppning andra passet! Eftersom alla på lägret inte har ridit lika länge som mig så rider jag själv i en grup eftersom jag ridit längre och om man får säga " bättre " än dem!;) så det känns bra, ni vet privatlektioner! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback