Förlåt för sent inlägg...

Förlåt bloggen för sent inlägg! Har inte kunnat blogga nu i helgen pågrund av känslor o kompisar! Blir inget långt inlägg idag men lite iaf bättre än inget! Idag vaknade jag o lite så! Åkte t stallet hoppade pay&jump med Luna 70-80cm, vid framhoppningen skulle jag hoppa en oxer, då gick hon åt sidan o mosade in mitt ben i väggen... Så nu har jag värsta svullnaden i knät...... I 70 fick jag fyra fel! Men i 80 blev jag för första gången felfri på Luna! Underbar känsla!❤ Nu blir det plugga kanske svar på frågor! Kommentera om du vill jag skall fortsätta blogga har funderat att sluta men beror på hur många som besöker mig o läste min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback