Hejsan

Nu tittar jag år tv o äter lite grann! Idag var jag is skolan, kort dag. Sedan hämtade mamma o dom mig så åkte vi hem! Tränade Meia idag och hon gick jätte bra! Duktig tjej! Sen tog jag o mamma o gick ut med hundarna för det var så fint "vår" väder ute! Imorgon blir det stallet o rida Luna! Tycker det är lite konstigt att mamma skrev t min ridlärare att jag hyr henne nu ett tag, så sen när jag hyrt henne i ca 2-3 månader så skall vi kolla om jag fortfarande ville ha henne, asså halvfoder pratade jag om nu, men så tänkte vi också med sommarhäst också! Att vi skulle vara först på att ha Luna som sommarhäst men förmodligen så kom en annan tjej på frågade på om hon kunde ha Luna som sommarhäst o de fick hon....? Jag var ju först på att hyra Luna?:o konstigt.. Men jag får nöja mig med Halvfoder, förmodligen har jag henne nu ett tag! :) hörs imorgon, kommer nog en video från när jag rider Luna imorgon! Snart kommer en video på när jag skall "rida" Beauty hoppa upp på henne, de gick ju lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback