Hejsan!

Nu ligger jag i soffan o softar! Efter ha varit en grym kväll igår med bästi o sedan stallet! Red ut med Alexandra o Cornelia me Luna, Summer o Kingen!
Det var skoj! Idag vid ca 1-2 åkte Vessa' jag som kämpat så med henne! Hon åkte hem, hon ville komma hem, de såg man! Men när jag red för dom ville se henne riden så gick det inte alls som förväntat,... Hon var inte på humör alls.. Hon kände på sig att det var ngt som inte var rätt... Så idag åkte den underbara storhäst jag träffat! Men kände också på mig att jag inte kommer släppa den hästen! Såklart!!! Jag får komma upp o rida ut o så på henne om jag vill! Dom var jätte trevliga!!! Så idag var jag ju såklart ledsen att hon åkte men ändå visste jag att jag kommer sitta på den ryggen igen! Svar på frågorna om Vessa o annat kommer ikväll vid 9 då jag börjar skiva dem så vid ca halv 10, 10 kommer de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback