Nu skall jag berätta!

Som de ser ut nu så kommer jag inte updatera så mycket för jag tappar sugen på att blogga.... Eftersom jag äger inte en så stor blogg i typ inga läsare eller nått! Så det är ganska tråkigt att gå in på bloggen o skriva ett inlägg o så har inget hänt på bloggen! Om ni vill att bloggandet skall fortsätta så kommentera på detta inlägg! Det är nödsituation! Om de är så, så kanske jag tar bort bloggen men det ligger i andrahand! Kommentera vad DU vill jag skall blogga om så kommer bloggen att hålla annars så står nu bloggen på plankan...


Kommentarer
Alva säger:

Jag tycker du ska fortsätta blogga :)

Svar: Okej!:)
MadeleineSkärström

2013-02-08 | 23:50:24
Bloggadress: http://horsefriendship.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback