Sjuk..

Hej! Idag är man sjuk och yr i huvudet sen jag och Alexandra red ut barbacka, det började bli lite mörkt men vi var bara i skogen vid stallarn, först började Luna trava iväg lite från Summer som då fick arab-klick och Alexandra ramlade av, då fick Summer ännu mer arab-klick så hon sprang ifrån Luna som började galoppera med mig på.... Ääh.. Jag ramlade också av såklart. Sen gick vi tillbaka t stallet o där stod hästarna' sånna här minnen är det man aldrig kommer glömma! Sen tog vi hästarna och red dom i ridhuset! Och skall se om jag hinner ( orkar ) svara på frågorna som ni ställt! Du frågar jag svarar! Kommentera frågorna i detta inlägg eller kik'a mig : Whynot99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback