Svar på frågorna!!

 
 Nu tänkte jag svara på frågorna! Eftersom jag inte gjort det nu på ett tag! Men har inte direkt nogon frågestund
då och då, utan att jag har de hela tiden så man kan fråga hela tiden! Najs va? Ha-Ha
 
Har du djur? Sånna fall hu många?
Ja, jag har djur. Har ca 15 djur!
 
Har du kille? Vad heter han? Ålder?
Har ingen kille just nu..
 
Vem e din idol? Genom ridningen
Roffe!
 
Vem ser du upp till? kändis, kompisar, familj?
Jag vet inte, min familj såklart!
 
Är du nöjd med ditt ja?
Ja! 
 
Är det jobbigt att du inte kan ha ensam tid med Luna nu när det är flera som
gillar henne? Som i somras.
Ja, ganska! Men jag försöker! Hon är inte min som jag hoppas på, men
jag känner lite jobbigt. Men alla får gilla henne så!
 
Hur gammal är Luna?
Hon är 16 år! Börjar bli gammal;)
 
Hur många år har du ridit?
Ca 5-6 år!
 
Vilken häst var din första favo häst? Hur länge? Märkte man de i stallet?
Isac! I kanske ca 2 år tror jag vet ej riktigt, räknar ej de.. Ja det gjorde man verkligen!
Jag ville bara rida han! Och han skulle vara min, han skulle bli min tycke jag!
 
Hur gammal är du?
14 iår
 
Kan jag få ditt nummer?
Nej, inte mitt nummer! Men du kan nå mig på kik: WhyNot99
Glöm inte att följa mig på insta! ponnyryttarenm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback