Tävlings snack!

Hej, idag har det varit tävling hela dagen! Mekonomen, det har gått bra' kände nervositeten kom desto närmare jag kom t stallet, haha. Sedan tog jag in Luna o fixade med henne, sen gick jag t paddocken o red fram hon lite och sen började vi hoppa fram' i 80cm fick jag henne inte rak så hon slank åt sidan på tredje hindret, för hon är övermjuk i vänster, det är därför hon brukar gå åt sidan! Men sedan blev jag bestämd och nu skulle jag få ett rosett!! O vad fick jag inte? En rosett! Hahaha, det är ju inte jätte story men iallafall målet är avgjort! Första gången jag hoppar bana på 90cm och så blir jag felfri! Bästa "stor" hästen idag! Hahaha! Fast hon är ju redan en underbar D-ponny' video kommer ut på videofy.me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback