Frågor av Lisa!!:)

Varför har du just fastnat för Luna?
Ja, det är nog hennes personlighet bara att hon e perfekt, nej men jag
vet faktiskt inte. Det är en väldigt svår fråga.
 
Hur länge har du ridigt?
 
I ca 5 år tror jag!
 
Vilka personer kan du verkligen lita på?
Det är nog mina allra bästa vänner! 
Alexandra, Frida och Love
 
Om du inte gick i ridning vad tror du att skulle gå i annars?
Inget, rdning är de jag lekver på! Finns inget annat än ridnig!
Om jag inet skulle gå i de skulle jag inte vara den personen jag är idag!
 
Om du fick vara en person för en dag, vem skulle du vara?
Hmm.... Det skulle nog vara...... Jag vet faktiskt inte..
svår fråga! ;)
 

Tack Lisa för frågorna! Det var skoj o svara på dem!! Kika gärna in
på hennes blogg! www.nattstad.se/lisafriberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback