Frågor o snack!

 
Hejsan! Nu sitter man o bloggar o lyssnar på musik! Skall snart svara på frågorna som
jag fick här om dagen o idagh ! Hoppas ni e nöjda med bloggen o om ni vill se mer, så kommentera vad
ni vill se o så!! :) Men nu kommer frågorna tar dom nu iställer för orkar inten ta dem sen!! ;)
 
Hur mycket gillar du dina bästa vänner? Vad beyder dom för dig?
Jag gillar dom upp till 110% helt enkelt! Dom betyder allt o finns alltid! 
Utam dom borde jag nog inte vara jag! 
 
Har du egen häst/ponny?
Nej, tyvärr inte! Men skall kanske kolla om jag kan hyra en ponny tänkte
jag! Skall kolla om de går o priser o så...
 
Har du en youtube kanal? Vad heter den?
Ja, de har jag! Den heter " TheBiggerstB " eller så söker man på
-Madeleine Skärström-
 
Brukar du åka ut på tävlingar?
Inte så ofta.. Håller mig mest på klubbtävlingar och t.ex bohuscupen! Som jag ev. skall
tävla med Luna!!!
 
Vilken häst/ponny tror du kommer göra ditt 2013?
Det är nog Luna som kommer göra mitt 2013! Hon gör alla åren som jag 
varit med henne! Glad att jag hittade henne på klubben o att dom köpte henne!
Annars skulle jag inte vara den tjejen jag är nu på klubben och genom ridsporten!!
 
Vad brukar du ha för slags smink på dig?
Det är ju typ Mascara fr. Issadora, DreamMatte Mousse fr. Maybelline New York, Puder fr. Maybelline New York och Roll-on fr. Garnier
 
Vad skulle du göra om du fick en ponny i födelsedags present/ julklapp?
Jag skulle blivit helt lost och börja liipa.....
 
Så det var några frågor som jag fick här om dagen o idag! Hoppas ni gillar det och ev frågar mera!
Det blir ju skoj när ni fråga massa frågor! Om ni har mycket o skriva skicka till [email protected]
då för de blir lättare för mig! :) Nån som frågade om bloggträff.... Kanske beror på hur många läsare jag har 
men det skall nog bli när de blir;) Imorgon åker Jordy :( Det blir tråkigt för både klubben och ev Frida! Eftersom
typ en del av hennes hjärta bara åker iväg från henne. Det kommer bli tungt för henne men han kommer få ha det jättebra hos hans nya ägare! Hon verkar mysig på alla sätt! Så de är säker Frida o Klubben glad för.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback