Godnatt!!

 
Nu skall jag snart lägga mig ! Men eftersom ni villa ha svaren på frågorna så tar jag dom nu! 
Jag har faktiskt fråstund varje dag för alla fråga mig nästan varje dag! Så då tar jag en dag då jag svarar 
på de mesta men kanske inte alla eftersom det är flera som frågat samma sak!! Men nu kommer dom!!!!!!
 
vem fick dig att börja blogga? Varför Gillar du o blogga? Vilka bloggar läser du?
Det var nog att jag blev intresserad själv eftersom jag läser soppas många bloggar!
jag gillar o blogga för att gillar att dela livet med andra! Jag läser Paow, Kissie, nellieberntsso.se, teametella.blogspot.se o massa flera!j
 

Vem skulle du vara om du fick vara en person för en dag? 
En kille faktiskt!
 
TYcker du att dom här små tjejerna som lägger ut massa sminkvideos på youtube är fjortisar? De tycker jag!!
Nej det tycker jag inte! Dom har rätt att göra det dom tycker är kul!
 
så nu kom några av svaren tarmen imorgon orkar ej ta mera nu! Tar mera imorgon!
vi hörs!! Puss puss! Skulle vara jättar bra om ni spred bloggen vidare! För flera läsare, flera tävlingar o vinster!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback