Godnatt!

 

Nu är det dags för sängen om de är så att jag skall komma upp tidigt imorn så måste jag försöka sova nu!!! Men iallafall! Imorn blir det flera svar av era frågor på bloggen så håll utkik efter de om just "du" ställt några frågor! Jag har fått väldigt många frågor om Danny, Emil o Natta men just dom svarar jag tyvärr inte på för jag har inte direkt med det o göra nu eftersom han e hos Emil o inte hos mig! Så om ni undrar något om DOM så fråga dom istället! Imorn blir det kanske stallet med Alexandra skall kolla med Ida först! O se om det går.... Juste jag fick några frågor om Amanda som gjorde min header o design om hon gör det gratis, o det gör hon (vad jag tror) säkert! För dom vill tydligen få kontakt med henne så att Amanda kan göra deras header o så! Men hör med henne för jag lägger ut hennes blogg www.ourhorselife.blo.gg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback