Hej! Sent inlägg!

Hejsan! Nu blire PLUGGA *host* på en lördag? Whuuut? Nej men det är ett måste!! Fick ju ej godkänt i engelska o franska så nu har jag låvat mamma o ev pappa att plugga hårt nu så jag blir godkänd! Vad händer med er då folket? själv har jag ritat lite, så de kommer bilder här nere sen! Lyssnar på musik o kollar myone/hööks! Skall köpa ett fleec till Luna, ny grimma, grimskaft, snodd ( hjälptygel ) , benskydd, pannband o fråpadd! De behöver hon, EN NY! För hennes är så ut sliten! så de behöver hon! Alexandra köpte luva (huva ) som jag sa att hon kunde köpa t mig slipper jag åka upp t torp så då får hon pengar i skolan på måndag! Men eftersom jag har världens bästa vän köpte hon ett rött schabrak som mitt andra schabrak jag har ! Matchar luvan! Såå snyggt tillsammans! :) Men nu LOVAR jag er att svaren kommer upp senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback