Hejsan!

Nu sitter man och lyssnar på will.i.am - Scream & Shout ft. Britney Spears! Så jäkla braaa!!! Ni borde lyssna på den om ni inte hört den förr!!!! Så de är den som fassnat på huvudet nu ja! Idag var de skolan, ganska chill o ganska skoj, sedan åkte jag hem med mamma o nu sitter jag här framför datorn! Har ni också varit med om att man tar på sig något o så trivs man inte i de o så krånglar man bara o e sedan på jätte dåligt humör, och att man vill bara sa kanske samma byxer varje dag men då kan man ju tycka de är "äckligt" eller något sånt.. Men det är de ju egentligen inte för kompisarna vet ju ej om man har tvättat dom direkt när man kom hem o sen så var dom rena till nästa dag? De är ett smart sätt eller så har man två par lika dana byxor? Hahaha! Undra hur jag kom in på detta samtalsämnet...?! Ja men ändå! Snart blir headern o designen klar så de kommer förmodligen in idag! :)
Nu på helgen åker Fridas lilla ponny ( eller de är ridsolans men hennes halva hjärta ) så hon e nog ganska ledsen :( Men till hon som han åker till hon e ju jätte snäll och vill till och med att Frida skall komma ner o rida han nån dag i helgen! Så då åker jag med ( Hoppas hoppas )!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback