Hemma o myser på måndagen!

 
Nu e man hella o myser efter stallet med tacos! Gott de! Idag trodde jag att jag skulle ja Vessa på dressyrlektionen
men jag fick ha Beauty isl för Vessa e halt så då kan hon inte rida henne:/ Men iallafall idag gjorde vi något som kallas öppningar, och såklart var jag den som inte fattade de mesta.... -.- typickal me! Men Beauty gick inte så bra ibörjan men sedan kom hon in i vad hon skulle göra! Så hon var verkligen jätte duktig! Det kan man inte tro om den lilla tjejen som e rädd typ för ryttaren, när man gör hastiga rörelser o sånt. Men hon e en jättemysig ponny som alla  helt klart alla kan mysa med! Men ingen höjadare på att rida ut på eftersom hon kan bli rädd för allt som rör sig o saker som kanske har en lysande färg eller så! Men skulle vara skoj om man kunde tävla dressyr på den lilla skiten eftersom hon går så himla bra på lektionerna speciellt dressyrlektionerna!!! Beautyful pony! She's name is Beauty!! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback