Hemma!

 
Nu kom jag nyss hem med bussen för en heldag i skolan! Idag var det okej, men inte kul direkt....
Men nu e man hemma o bara tar det lungt plugga lie, äta lite o sen kanske ut med hunden! 
Men nu skall vi blogga lite iallafall, eftersom jag har lovat et att blogga mer nu ( för ett tag sen )
så det har jag lovat som sagt, men jag vte inte riktigt vad jag skall skriva om här på bloggen....
kankse mer om ridsporten? eller mer om mitt liv i skolan o kompisar? Kommentera vad ni vill
jag skall blogga om o om nii undrar något så är det bara att fråga o ställa frågor för nu har jag bestämt
mig att när någon frågar så kommer svaren direkut när jag läst de!:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback