Nu blire " 20 saker du kanske inte vista om mig "

Nu skall jag göra en känns sak på en ikke känd blogg direkt!!
" 20 saker DU kanske inte visste om MIG? "
1. Jag är Verkligen rädd för nattfjärilar!
2. Jag har naturligt blont hår
3. Jag har ingen egen häst
4. Jag har världens bästa vänner!
5. Jag känner ingen känd...
6. Jag är inte bortskämd
7. Jag har inte haft ett enda socialt förhållande ( OBS! Kille )
8. Jag KAN slösa mycket pengar på nordby ( köpcenter )
9. Jag har ridit på privat mark
10. Jag verkligen HATAR smink
11. Jag är ingen märkes nörd
12. Jag tävlar inte ofta
13. Jag gillar inte att tävla ( Ej ridsport )
14. Jag har 4 hundar, 3 katter och 2 hamstrar
15. Jag är no social på kvällen
16. Jag ÄLSKAR grädde -.-
17. Jag hatar dom som snackar skit bakom ryggen på en -.-
18. Jag KAN få de mesta men ingen häst?
19. Kärlek är de värsta som finns!
20. Jag heter Madeleine Skärström^^


Kommentarer
Ami säger:

Visste inget av dom från förut (för det är första gången jag kollar bloggen) och det var egentligen ganska intressant fakta. Ska fortsätta kolla bloggen, den är jätte bra :)
Kram

Svar: Haha! Okej! Skulle vara skoj om du kollade vidare o följde den! :) Skulle vara fint av dig om du spred bloggen! Kram! :)
Madeleine Skär......

2013-01-11 | 17:44:05
Bloggadress: http://amii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback