Rubriken....Hmm

Hejsan! Förlåt för intet inlägg nu på dagen! Men nu kommer ju iallafall ett! Idag var de skolan o de var väldigt stressit på morgonen för jag vaknade kvart i 8 o skulle åka 10 över , men de fixade sig som vanligt! Idag nu blire snart stallet med Alexandra o Cornelia! Fick förfrågan av Ida att rida igång Vessa o de skullle jag så då rider jag henne idag, lördag o söndag! Så de skall bli skoj:) Lovar er Svaren på frågorna idag kväll för jag har mer tid idag eftersom det är helg nu då har jag mer tid med bloggen! Och det är najs tycker ju iallafall jag hahhaha! :) Men nu skall jag fixa mig inför stallet så mer update kommer seen!:)

Kommentarer
Frida säger:

Haha du och dina fina kyckling armar när du hoppar ^_^

Svar: Men du, jag gör ju så för jag tror jag kommer högre upp vettu -.- ^.^
MadeleineSkärström

2013-01-19 | 21:17:13
Bloggadress: http://nattstad.se/fridanydal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback