Salut!!

Nu ligger man i sägen och ser på " Småstads Drottningar " eftersom jag är sjuk o hemma från skolan.. -.- men som sagt så har jag nu tänkt att ha frågestund på min lilla blogg!! Så fråga vad som helst och jag svarar ärligt! Ja, som sagt nu så tänkte jag snart kanske åka o kolla på en kanin, vet inte riktigt än.. Men om ni vet/har en kanin som söker nytt hem ( unge! ) så skicka gärna ett mejl till mig på [email protected] om mer info om den kaninen ni har/ känner till! Jag vill helst att den skall vara snäll och inte är så bitig av sig! Skall gå att hålla i! Mejla mig om hur den/dom ser ut, hur den är, snällhet och allt annat!! + var ni bor så blir det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback