Söndag dah!!

Nu är de söndag och idag blir det kanske åka t stallet o rida Luna får se om jag kan och får... Sen blir det plugga det som jag missade nu dom här två dagarna jag varit sjuk, det är ganska mycket man missar på två skoldagar på högstadiet ... -.- ! Men kanske göttar mig o går ut o tar en promenad med Meia o sen se ifall vi kan komma tillbaka till våra rutiner! :) Jag söker fler frågor!!!! Som jag kan svara på så fråga på!!!! :) Skriv vad som helst jag svarar. 
Plugg, Plugg och mera plugg.... Inte kul att vara sjuk från skolan:/

Kommentarer
Lisa Friberg säger:

Varför har du just fastnat för Luna? Hur länge har du ridigt? Vilka personer kan du verkligen lita på? Om du inte gick i ridning vad tror du att skulle gå i annars? Om du fick vara en person för en dag, vem skulle du vara?
Skit bra blogg!
Vi borde ses någon dag<3 :)

Svar: Hej! Tack för frågorna! Tackk!:) Jaa, de borde vi!<3:)
MadeleineSkärström

2013-01-13 | 17:11:10
Bloggadress: http://Nattstad.se/lisafriberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback