Svar på frågorna!

Nu kommer mer svart på frågorna, La ut ett inlägg igår kväll så om ni inte har sett de så gör de;)
 
Hur många skor har du?
Jag vet faktiskt inte, inte många för jag är inte sån tjej...
 
Söker du egen ponny som tävlat högt o statsar på höga höjder?
Tyvärr inte nu... eftersom jag inte får eller har pengar till egen ponny men 
gärna snart! Du kan kontakta mig om mer info om den ponnyn! 
 
Har du tävlat mycket? 
Nej, inte direkt. Men skall snart tävla igen med Luna kanske!
 
Vad har du för slags mobil?
iPhon 4
 
Läser du dina kompisars bloggar?
Ja, de gör jag ! 
 
Hur hög är Isac? Hur många tävlingar har du tävlat med han? Vad var din första tävling med Isac?
Jag vet faktiskt inte... Men han är B-ponny, Vet ej riktigt kanske 4-5 tävlingar
Det var maskeradtävlingen på drivnäs för typ några år sen! Som vi vann!
 
Är du nöjd med ditt liv, din stil och din familj?
Ja, jag är jättenöjd med mitt liv, min stil och min familj!!! 
 
Skulle du tänka dig att bli kompis med ett av dina fan?
Det vet jag inte riktigt.. Men kankse, det beror på om han/hon är för 
mycket på...
 
Hur många hästar har du ridit ?
Det går nog inte att svara på... För den är för svår men kanske ca 50+
 
Gul/Orange Häst/Hund Mamma/Pappa Syster/Bror Fisk/Falska vänner Byxor/Ridbyxor
Lova/Ludde Tv/Dator Ponny/Kille Bloggplatsen.se/Blogg.se Vessa/Luna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback