Tjena! Tar detta nu! ;) FRÅGORNA = SVAREN

Tjena bloggen! Nu blire svart på frågorna jag fick i dag! hoppas ni gillar det oh kanske ni inte fick svar på de som ni undrar så fråga mig bara! Var inte blyga, jag är öppen o svarar på ALLT! :)
 
Följer du Nellies blogg?
Ja, oftas! Men kollar inte bloggen varje dag!
 

Vilka bloggar förljer/läser du?
Jag läser t.ex Nellies, nattstad.se/lisafriberg, fridanydal.blogspot.se
 

Har du ridit Luna länge? Hur är hon? Gillar hon att tävla?
Ja! Sen i somras då det var ett ridläger kopplat till räkanhoppet! Hon är ganska sur i boxen
men jätte glad när man rider henne! Ja, jag tror det! (för de gör jag)
 

Har du kille? Är du kär?
Jag har inget förhållande! De kan du försöka att lista ut! ;)
 

Rider inte du Billy längre? Varför?:(
Nej! Ibland rider jag han men det är inte ofta! Han är gammal och jag börjar bli för lång o 
har helt enkelt inte tid längre som sagt:( det är sorligt men så är det! Livet går vidare o satsar på
att ta nya tag genom ridsporten med Luna!!:)
 
När blir det v-blogg? ( videoinlägg )
Det blir när jag känner mig redo att visa upp mig för hela Sverige! 
 

Hur många tävlingar har du tävlat med Luna?  Och hur många felfria?
Ja! Det är nog ca 7-8 tävlingar ( p&j, KM hoppning, räkanhoppet ) Tyvärr har vi haft 
otur med det! Så vi har inte blivit felfria på en enda!
 

Vad är din största dröm genom ridsporten?
Det är nog att få tävla Luna o satsa riktigt högt med henne eftersom hon är en sån
kämpe! Hon hoppar de mästa, och nån gång skulle jag vela köpa henne när hon e till salu!
Man får hoppas o ha såklart drömmar!!:)
 
Brun/Vit Tröja/Jacka Blå/Brun Dressyr/Hoppning Luna/Isac Danny/Luna Billy/Isac Kavaj/Vita ridbyxor
John Withaker/Kingsland Skolan/Stallet Franska/Engelska Sms/Ringa Mobil/Dator Högtalare/Hörlurar
Kärlek/Vänskap Familj/Vänner Vänner/Kille Svikare/Kille Bästa vän/ Flera falska Sång/Gitarr JB/1D
 
Nu efter jag suttit vid datorn ett tag så blir det nog att slita sig från den ca kl 8 högst för då taggar vi "Gladiatorerna" Och de blir chill!! Hemma från skolan idag med:( Skall försöka att övertala mina föreldrar att åka ut till stallet imorn!! Hoppas för då skall ju jag och Frida ta kort på Luna o Jordy! Antagligen tar hennes mamma eller fattade inte riktigt vad hon skrev... ;) Jaja! Så är livet! Skriver mer sen!!! Besök gärna några av mina kompisars bloggar!! :)
www.fridanydal.blogspot.se 
www.nattstad.se/lisafriberg 
www.nattstad.se/moanyström
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback