Tjena!!

Förlåter så grymt mycket för jag inte bloggat på 3 dagar... Haft mycket upp nu med stallet och så, jag har ju två hästar att ta hand om har massa att läsa inför skolan så nu framåt så kanske det inte blir så stora inlägg! Kanske bara en rubrik vad som händer o någon lite text sen en bild! Så ni nu bara inte slutar följa bloggen ( om någon för de? ) o sen bara för jag inte bloggar slutar ni följa den för de är tråkigt...👎 Så som de ser ut nu så kommer de mins in 1 inlägg per dag, skall försöka lovar!!! Nu snart någon dag så skall jag och mamma åka upp till Billy och hämta mina saker där uppe eftersom jag typ slutat rida Billy! Kanske bara åker upp nån gång ibland o pysslar o rider lite på han! Behöver få komma veck från de stora o komma till de lilla mysiga! Alltså lunden ---> skee! känns bäst så att få ta det lugnt! Japp idag så vaknade jag pga mamma väckte mig, gjorde mig i ordning o körde Catrine upp till jobbet ( Nordby ) jag och mamma åkte med så vi små shoppade lite köpte ett par John Whitaker bling ridbyxor!! Köpte en halsduk typ, vantar och sedan köpte vi min "frukost" på en china resutrang och åkte hem bytte om och mamma körde mig t stallet! Red Luna och sen kom Lisa o Moa så då red vi ut på Luna, Summer o Kingen, sen red jag Beauty o Lisa Vessa och sedan lite barbacka på Beauty! Hon var så fin så! Efter jag fått in henne i boxen i fixat så fick jag förfrågan av Susanne att klippa hennes man o de gjorde jag! Men skall klippa den mer imorn! Allt blev så bra så!:) här om dagen så blev fina Jordy provriden av någon som inte ridit på två terminer...? Men man såg tillslut att eftersom hon var lite rädd o så.. Så såg man hur dom hittade varandra, o båda började vänja sig med varandra! Spelar ingen roll ifall hon rider bra eller ej! Huvudsaken är att Jordy får det bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback