Tjenare!!

Nu sitter mn i rummer som man nyss stadat ur o de blev fint, fast är inte klar en..... -.-
Men iaf sitter o lyssnar på några låter då jag kom på att jag kan ju visa en video eller två på när jag rider
Billy sen i somras :) :( Saknar den lilla saken så grymt men tagit ett svårt beslut att inte rida han så ofta längre
som jag gjorde förr när jag inte gick på Lunden. Jag är så grymt glad och vill tacka Diana o Daniella ( Della ) för de 2 underbara år uppe hoss er! Ni är så himla fantastiska människor!!!!
Tack för att jag fick tillbringa 2 fina o härliga år hos er o alla hästarna! Tack för jag fick chansen till detta, och göra alla underbara äventyr med eran lilla Billy som var så underbara! Vi utforskade världen och våra egna liv tillsammans. Vi red ut i skogarna, vi klarade oss över ca 70cm o du gjorde allt jag ville du skulle göra! Du fanns alltid där! Men nu är det så att jag blivit lite lång och så på dig!! Men jag kommer alltid att åka upp till dig jag kommer inte sluta med det! De lovar jag, men inte lika ofta som jag gjorde förr! Jag kommer åka upp lite då o då! Skritta en fin tur och verkligen tar jag den tid du och jag behöver med varandra! Du är så grymt underbar ponny som bara är bäst! Jag har kunna gått igenom tårar och skatt med dig, sår och leende du läkte dom alltid. Nu kommer det tårar när jag tänker på dig för jag vill inte glömma dig. Jag har mycket på lunden nu men jag kommer ALDRIG att släppa dig gubben. Jag gråter så tårarna rinner som ett vattenfall nu när jag skriver om dig jag älskar dig så grymt mycket och har alltid gjort nu när du är 21 år gammal o vill bara gå o slappa o ta det lungt vill jag nog inte störa! Men jag måste det för jag saknar dig så grymt mycket så jag bara vill åka upp varenda sekund! Älskar dig för en gång till!!!!!!!


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback