Film!

Nu e jag helt FOREVER ALONE! Ligger i min säng o tittar på film, idag har det varit ganska okej dag, var hemma från skolan och sen ute en stund! Imorgon åker säkert jag o mamma t nordby och shoppa lite, skall nog kolla om vi kunde köpa nya converse rosa!! (Y) o en ny tröja som jag verkligen behöver nu! Och säkert kolla efter en snodd jag kan köpa o börja rida Luna på så hon blir lite mjukare i ena varvet för hon e ju så stel och övermjuk i andra varvet! På söndag blir det stallet o rida Luna, som sagt! Nu skall jag verkligen "rida" henne så hon blir mer frammåt o mer på bettet o så! Pratas mer sen! Men nu skall se klart på filmen!

https://cdn1.cdnme.se/3857097/7-3/pic_513125eee087c36d1f4dd31c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback