Godnatt!

Nu skall man sova efter en lång dag! Åkte fört t kyrkan ( konfa ) sedan körde mamma mej t stallet o då nickade jag o fixa åt Luna o sen red jag henne i ridhuset med graman! Det gick super, hon kände nog att det var bekvämt också! Sedan kom mamma o så körde hem. Tänkte träna Meia o "inviga" de nya hundtäcket kingsland jag köpte t henne igår, träningen gick bra och täcket var skiiiit snyyggggt! Om ni hittar det någon stans så rekommenderar jag det täcket, var inte för fodrat och inte för tunt, så det blir bra! Efter de tog jag tid till o plugga, mamma förhörde mig i franskan då jag skall ha prov på torsdag! O sedan gjorde jag inte så mycket, målade lite o så nu ligger jag i sängen dags för läggdags! Men imorgon blir det skolan och sedan hopplektion med Beauty!:) hörs imorgon kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback